torsdag den 24. oktober 2013

Morgenmad på sengen

Så er gaven til min kone bestilt, ved hjælp af et lån fra Ferratum, som i øvrigt var overraskende nemt og hurtigt at gennemføre, samt via et dealsite, så i morgen overrasker jeg fruen på sengen med morgenmad, friskpresset juice og gavekortet til hotel ophold. Faktisk læste jeg tidligere på måneden, at man skal passe på med disse online dealsites, men jeg sørgede selvfølgelig for at læse alt det med småt, og der var da heller ingen problemer da jeg ringede til hotellet for at bestille.

Nå, men det jeg egentlig ville, var at vise jer den bakke, som jeg skal servere morgenmaden på i morgen, for det er nemlig en lille ekstra gave som jeg ikke kunne stå for.

Bakken er fra det svenske mærke Sagaform, og koster den nette sum af 530 danske kroner. Jeg er ret vild med den, og så er det så smart at benene nemt kan klappes sammen, så den også kan bruges som almindelig serveringsbakke.

Jeg havde også kigget på serveringsbakken fra Vipp, men synes den var lidt for upersonlig i designet, selvom den måske er mere moderne. Og så er der prisen.. Serveringsbordet fra Vipp koster ca. 2000kr, hvilket jeg måske synes er lige i overkanten for en serveringsbakke. Men flot det er den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar