onsdag den 9. oktober 2013

Lån til fødselsdagsgave

Nu er det jo ingen hemmelighed at det, at renovere hus, er en bekostelig affære, og stort set hele vores fælles indkomst går til renoveringen og indkøb af møbler. De sidste par måneder har min kone og jeg derfor ikke brugt så meget som en krone på unødig luksus til os selv, og jeg havde derfor tænkt at jeg ville gøre en undtagelse til hendes fødselsdag der nærmer sig med hastige skridt.

Jeg har fundet et tilbud på en overnatning for 2 på et lækkert hotel med indendørs swimmingpool og lækker middag på en fin restaurant, og jeg er ganske sikker på, at hun vil elske det. MEN lige som jeg ville til at bestille, gik vores vaskemaskine i stykker. Det er en maskine af ældre dato, så vi havde jo egentlig godt set det komme, men havde rykket udskiftningen lidt, da der ganske simpelt var andre ting vi gerne ville investere i først. Så de penge jeg havde sat til side til min kones fødselsdagsgave, gik dermed til en vaskemaskine.

Jeg er dog af den overbevisning, at min kone skal have sit weekendophold alligevel, så nu har jeg taget en beslutning om at tage et mindre forbrugslån. Jeg har søgt lidt på emnet, og fundet frem til et Firma der hedder Ferratum, og som virker fornuftigt og tillidsfuldt. De giver muligheden for at lave et lån til forbrug og jeg er faktisk allerede klar til at bestille min kones gave. Hun bliver både glad og lykkelig, det ved jeg.

1 kommentar:

  1. Hei,
    Det var fantastisk, men sant. Jeg fikk et lån på 50.000 €. Jeg er glad for å ha et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å oppfylle mange dokumenter, og det slutter ikke godt til slutt. Men jeg er glad for å møte Guro Elvenes. Jeg var i stand til å få lånet mitt på 50.000 € med en hastighet på 2%. Nå har firmaet mitt det bra, og jeg vil fortelle alle i dag fordi de er raske, pålitelige til 100% sikre. Nå refunderer jeg lånet jeg fikk Guro Finance Home. Du kan kontakte ham og ikke kaste bort tiden din. E-post: guroaletteelvenes@gmail.com

    SvarSlet