torsdag den 6. marts 2014

Skænk en skænk!



Min kone har en ide om at vi skal have en skænk i vores entre, da der mangler lidt liv derude. Jeg har dog hidtil haft lidt et anstrengt forhold til skænke, da de i mine øjne er lidt et unødvendigt levn fra tidligere årtier! Men jeg er dog ikke mere afvisende, end at jeg godt kan kigge lidt på tingene. Og som altid, når man begynder at kigge, falder man over nogle helt fine løsninger og flotte designs. 


Et udpluk af det jeg har kigget på:










Og så et eksempel på hvad min kone havde i tankerne (og et endnu bedre eksempel på, at vi virkelig ikke altid er enige om indretningen): 



Vi bliver nok ikke enige lige foreløbigt, men har heldigvis heller ikke travlt, så jeg kigger videre, og det samme gør min kone, så må vi se om vi på et tidspunkt falder over en, vi begge kan leve med (Eller endnu bedre, finder på en helt anden løsning til entreen!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar